BloggDesign

2009-02-03 @ 14:26:37<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag kanske är helt galen men jag vill verkligen ändra utseendet på min blogg igen. Problemet är ju bara att jag inte vet hur jag ska ha det. Jag har några funderingar men jag har ingen aning om hur de ska bli... Vi får titta lite närmare på det :D Se vad jag kommer på.

Jag funderar på att skaffa ett tema till Hugos rum. Vi kommer nog inte att  tapetsera om där... Eller jag vet inte. Men jag vill ialla fall ha NÅGONTING som håller ihop i rummet. Nu är det ju bara random inredning liksom. Jag funderar på Super Mario. Hehe. Jag hadetyckt att de va supercoolt! Men Stefan tycker att temat ska vara brunt med orange prickar. Haha han har fått de på hjärnan. Men är det kanske någon annan som har ett bra tema? Har ni andra något "tema" i era barnkammare? Tacksam för tips ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag fattar inte att det alltid ska hända något. Men som tur lever vi och inga brutna ben och det är ju huvudsaken! =) Hihi! Men aldrig mer bil till fjällen!!

2009-02-03 @ 20:42:58
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag fattar inte att det alltid ska hända något. Men som tur lever vi och inga brutna ben och det är ju huvudsaken! =) Hihi! Men aldrig mer bil till fjällen!!

2009-02-03 @ 20:55:16
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0