Dagen har gått...

2009-02-10 @ 20:01:49<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu är dagen nästan slut och jag har gjort nästan allt som jag skulle. Men jag har fortfarande inte röjjt i källaren. Orkade verkligen inte det idag! Så efter att allt annat var klart mös vi bara här hemma. Sen ringde jag till Erika å frågade om hon ville komma över en sväng. Det ville hon gärna. Så tog hon tillbaka sin chokladfondy och lånade några spel av mig. Nu orkade jag inte ha dem liggandes å vänta på henne så idag fick hon komma :D Tyvärr hannvi inte byta klappar idag men vi får väl ta det nästa gång helt enkelt. Det är konstigt att man bor så nära men ändå ses man så sällan... Konstigt. Samma med Veronica.
Nä nu ska jag ringa å prata lite med min Mormor, jag har kört fast i raggisarna :S Need Help! =)

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Ja, det var jättemysigt.. Lite för lite snö dock, men men.. =P

Nejdå, bara du spänner fast honom ordentligt, så kan han oxå åka pulka.. på plan mark då förstås.. Backarna kanske är lite å ta i iofs.. =P Men om ni har en stor ("vanlig") pulka så kan han ju åka med dej eller stefan?



Dags att sova nu tror jag, orkar inte hålla upppe ögonlocken mera.. godnatt!!

2009-02-10 @ 23:05:37
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är februaris fel. Äckelmånad. Nu vill man bara ha vår och sol!!!

2009-02-11 @ 10:02:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0