Dumma mig

2009-02-10 @ 11:19:48<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag såg nu att jag glömde skriva vad jag hade tänkt å skriva i de förra inlägget. Att jag skrevhela inlägget var naturligtvis för att säga att jag självklart bidrar till er, om ni skulle sitta kärvt till någon månad! Klart man betalar tillbaka ;)

Idag gjorde jag ett grav-test pga en massa bös; Jag måste veta att jag inte är gravid, å de var jag inte. Visst visste jag det sedan innan, men jag var tydligen tvungen å testa ändå. Å allt var i sin ordning. Skönt att någonting går vägen iaf. =)

Idag ska jag inte göra så där jättemycket, jag tänkte jag skulle städa lite här hemma. Det är inte klokt va fort de blir stökigt. Tänkte höra med min älskade Kusin sen om hon kanske vill ha Hugo en liten stund me medan jag rensar lite i källaren. Det måste ju göras nu liksom :D Men vi får se vad hon har för sig i em annars tar vi de en annan dag ^^

Stefan har mycket å göra idag. Eller ja, han har ju sparat allt tills idag så... därför e de mycket på schemat idag. Han ska till B A å fixa lite papper till försäkringskassan å så ska han till försäkringskasan å till ams å sen ska han jobba. Så de blir mycket idag. Men ändå skönt att han har kommit igång. Det där me B A har jag tjatat på honom sedan INNAN Hugo kom å försäkringskassan sen Hugo va typ en månad. Så han e inte världssnabb på å få tummen ur ; ) Men... Nu håller han på så då e allt bra : )

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Haha, ja, det har varit lite mycket med renoveringen nu, å jag vill gärna lägga in lite bilder i bloggen, men har inte hunnit ta några, å då blir det liksom inte av att jag bloggar.. haha.. å så har jag varit lite lat. =P Men jag tänkte faktiskt precis sätta mej å göra en uppdatering ändå.. vilket tur du hade nu.. =P haha..



Vi bor på 271, samma lägenhet som eran.. (Lättast att förklara så..) Andra våningen, korta gången, längst ut på gaveln alltså.. =P



Ja, det ska bli roligt att träffa er oxå. Å lille Hugo. Har ju inte hunnit träffa han så mycket på ÖF, så det ska bli roligt. =)

2009-02-10 @ 11:55:46
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emma

Jasså , Vill ni ha syskon till Hugo ? :P

2009-02-10 @ 13:19:25
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0