FAN VA LESSEN JA BLIR!

2009-02-02 @ 00:37:53<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag tänkte lägga upp bilder på min bilddagbok, och den är borta. Jag har ingen aning om varför men jag finns inte kvar. Jag blir så trött på allt alltså. Och när jag försöker skapa ett nytt konto så är mitt användarnamn upptaget. Är det någon som vet om jag finns kvar alls? Jag hittar mig inte i alla fall. Åh va trött jag blir!

Benjamin Buttons otroliga liv va väl ok men inte en film som jag måste se igen. Men den va sevärd i alla fall.
X-men III Var inte så bra alls. Visst va de kul å se den eftersom jag sett de andra två men annars så va de inget märkvärdigt. Det var också en väldigt dåligt slut på filmen. Liksom som att de borde komma en 4:a... Men jag vet inte.

Hugos Doppresenter


Alla fina kort ifrån alla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va fan.. Du finns inte bland mina vänner :/

2009-02-02 @ 08:55:16
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

nä det står att ditt konto är borttaget på min sida.. :S

2009-02-02 @ 09:49:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0