Fredag den 13

2009-02-13 @ 19:39:18<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det är ganska många som idag frågar varandra; Tror du det är en otursdag idag? Det tror inte jag. Jag är inte så vidskeplig av mig. Det som jag "tror" på är typ krossa en spegel å få 7 års olycka. Haha. Annars har jag inga problem med nycklar på bordet eller svarta katter som springer över vägen. :P
MEN det är också många som säger till varandra; Jag kommer inte köpa någonting till min älskling för jag tycker att Alla Hjärtans Dag är ett dummt sätt för affärerna att tjäna pengar. Det är ju sant. Jag VET att affärerna kom på Alla Hjärtans Dag för att de skulle tjäna lite pengar på dumma människor som måste köpa fina saker till sina hjärtegryn. Men det spelar ingen roll. JAG älskar Alla Hjärtans Dag. Och tyvärr så får jag i år inte tillbringa den tillsammans med min Valentine. Stefan är inte så noga med dne 14 februari, det är jag som är det. Jag vill inte köpa upp hela affärer med grejjor eller en massa annat fjantigt. Men jag vill nog gärna tillbringa dagen med den som jag älskar allra mest. Och i morgon får jag knappt träffa älsklingen alls. Han åker iväg till jobbet och sedan när han slutar så ska jag iväg till Emma. Så ses vi sen på kvällen/natten.
Nej jag orkar inte skriva mer nu. Jag ska baka bröd. Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0