Fredag

2009-02-06 @ 20:47:02<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Maia och Levi kom iaf. Det slutade snöa och Maia ville inte sitta hemma och uggla så hon påbörjade en långsam färd på skogsvägarna hemmifrån å hit =) Jag tyckte att det var roligt att de kom. =)
Idag har Hugo vart Pain-In-The-Ass! Men så har han ju haft en liten otursdag idag me! När hag kutade omkring här hemma och krockade med allt så upptäckte han plötsligt att gåstolen "passade" perfect in i vardasrumsbordet. Pang sa de så slog han huvudet i bordskanten. Stackars liten! Å sen när Levi å Maia åkt så skulle mamma byta på Hugo å så tjong sa de så fick han en plast-mojäng i ansiktet. (Den trillade ner ifrån en av hyllorna.) Stackars Stackars.
Men han har fått Kiwi idag å de va gott, fast han spottade ut kärnorna så han hade dem i hela ansiktet =)
Idag har jag fått bakat också. Bra så han vi frukost imgn. =)

Igår hände det något pinsamt! Min bikkini är lite liten men vi har egentligen inte råd å köpa en ny just nu så jag har fått gömma att tuttarna trillar ut genom att hållga Hugo framför =) Men så igår när vi hade massa bråttom eftersom vi va sena så bara jag slängde på mig bikinin å kuta till bassängen. När jag kom tillbaka efter hela badet; in i omklädningsruimmet igen ser jag mig i spegeln å då ser jag att jag inte ens har täckt hela tutten med bikinin; Havla tutten hänger ut nedanför! PINSAMT! Suck. Så när vi va på Coop igår så hittade jag en bikini, halva reapriset va de på den så den kostade bara 35:- . Så jag köpte den. Skitsamma att de inte e 'jag' eller världens snyggaste; Jag behövde en ny bikini!



Älsklingen låg å kikade fram bakom snutten i babysittern. =)





Kommentarer
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

Pinsamt! Men man får bjuda på sig själv i såna lägen ;)

2009-02-06 @ 21:38:57
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Men den var ju jätte fin, men herrgud va pinsamt =)!

Haha

2009-02-06 @ 22:14:28
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0