Grattis Emma!!!

2009-02-13 @ 10:50:05<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så himlans mycket =)



Ja han är allt väldigt underbar min sötnos. Alltid lyckas han överraska.



Nja jag får se om vi hänger med dit, jag har ju en ganska så rastlös kille..Hihi! Jag vet inte riktigt än vart vi ska sätta honom. Har börjat fundera på dagiset som William går på. Men vi ska åka runt och kika och se vilket som verkar bäst =)

Puss

2009-02-13 @ 11:02:19
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Ja, det skadar ju liksom inte.. Å få kika lite på lokalerna å så.. Är lite nyfiken på hur dom har löst det där inne i kyrkan.. =P



Vitsippan ligger inte så långt från andreaskyrkan/nya skolan.. Gatan längre ner mot kanalen så att säga.. Om man kommer från nya skolan å går ner för backen mot kanalen, så svänger man vänster i den tillfälliga rondellen, så ligger det bara några tiotal meter bort på den gatan..

Är inte så bra på vägbeskrivningar, men det är nog det lättaste sättet att hitta dit.. tror jag. (det är nog nysätersvägen som det ligger på tror jag..)



Tack för en trevlig stund igår..!

Vi har haft en hopplös natt inatt, så nu ska vi försöka mysa å vila lite (om det behagar lilla monstret vill säga.. suck) Have a nice day!

2009-02-13 @ 11:37:42
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja Macken å Ronny & Ragge älskade ja me :D

2009-02-13 @ 13:37:23
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0