Söndag

2009-02-01 @ 14:34:51<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag har jag hunnit med en hel del... Inte allt, men en hel del ^^. Som de flesta antagligen vet så döptes Hugo igår. Då var den en stressig dag. Stefan hade inga kläder så han stack iväg å köpte en ny kostym. Då va jag hemma å fixade med allt. Kl 8 steg jag upp och bakade den första kakan. Inte världskul men för att hinna färdigt så. =) Allt som allt gjorde jag tre tårtor i går. Någon mer lyckad än någon annan, men de fick vara. De gick å äta i alla fall. Sen var det full rulle med allt. Förlåt om någon känner att jag knappt pratade med dem igår, men de är ju så många som man ska hinna prata med så att det blir ju tyvärr bara några ord med varje :S Men hoppas att alla hade kul i alla fall.
När jag kom hem igår så orkade jag inte med någonting. All disk stog kvar på bänken efter allt bakande, och det vi åt igår. Jag hade verkligen ingen ork till att fixa det. Men jag bakade bröd, så vi hade frukost idag å så bakade jag mina snoddas/fiffelrutor/kärleksmums. Men jag kunde inte bestämma mig för om de skulle vara cocos eller strössel på så på halva kakan är de båda XD. Så tog jag fram sockerkaka och bullar på tining.
Inatt sov Hugo i sitt egna rum. Vi fick ju en babymonitor igår så att nu har han sovit där inne. =) Det gick bra.
Idag har Anna Lena haft båda busfröna på tipsprommenad, så jag har röjjt här hemma. Nu är allt ok. Förutom diskbänken men jag hoppas att tjejerna inte är alltför petiga med det =) Resten är ju rent. Jag orkar verkligen inte ta disken nu så jag tar den när de haråkt hem sen. ;)
Anna Lena frågade om jag ville följa med på bio ikväll. Vi får se hur de blir... Vi har ju egentligen inte råd alls! Stefan tjatar å säger att jag ska följa med eftersom jag vill se filmen och att jag aldrig unnar mig själv något... Vi får se hur de blir. Egentligen skulle vi ju behöva köpa nya strumpbyxor till Hugo istället...

Någon kanske undrar va Hugo fick igår för fina saker... ? Han fick:
Doptavla
Sparbössor i olika former
Stjärntecken-berlock
Lyckopeng
Tavlor
Bestick
Servis
Bilbarnstol
Babymonitor
Speldosa
Leksaker
Böcker
Väska
Pengar
Ett konto =)
Jacka
Orchideer (?)

Tack alla för de fina pressenterna!

Här kommer en underbar bild på min underbara pojk!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jag som trodde ingen skulle märka det, haha! Men Robban är ganska klantig och spillde ut ett helt glas rött vin över hela sig och våra soffor så då fick han byta byxor =) Hahah!

2009-02-01 @ 17:43:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :D

2009-02-01 @ 19:39:26
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0