Stackars Mongo!

2009-02-08 @ 15:43:37<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
I morse lekte mongo med en liten pinne (som han bitit av från sin korg). Inget märkvärdigt med det. Det gör han ju ganska ofta, och sen när han kom till mig å ville mysa såg jag en liten pinn.sticka som stack ut ur munnen på honom. Jag tänkte dra ut den men när jag snuddade vid den började Mongo slicka sig om munnen å stickan försvann. Så jag tänkte inte med på de. Nu så satte jag mig på golvet å gosa med honom igen å då såg jag den där stickan igen. Jag tänkte att den kan ju inte bara komma upp igen om han åt upp den innan. Så jag särade på läpparna (HAHA de lät ju bra. NOT.) å då såg jag att stickan satt fast mellan tandköttet och en tand. AJ! Det gör ju fan svinont när de fastnar något så! Stackars mammas kille. <3


Där stickan har delat på sig... Den lilla delen satt i "tandköttet" å de va spetsen på den långa delen som stack ut ur munnen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars stackars Mongo! Lider med honom...



VAAAA menar du att du inte ser min snygga design?? Vad har du för knäpp dator? Haha =D



Nja hennes låt för iår var ju kanske inte den allra bästa men hon är grym som person och hennes stil är ju super cool =) Och då ska vi inte tala om hennes coola röst! hihi

Kraam

2009-02-08 @ 16:12:14
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

2009-02-08 @ 17:18:14
Postat av: Marita & Nova

Äsch, min dator är knäpp ibland.. nu kom inte texten med i förra inlägget.. (???)



Usch, stackars lille Mongo.. =S



Vilket fint album du håller på med! Jag har köpt grejjer, men inte kommit igång än. Det är ju så man får skämmas på den punkten oxå.. haha.. =P



Okej, inte onsdag då.. ska vi säga torsdag istället då? Nova har inte haft feber idag, men lite snorig.. =S Hoppas det inte blir värre..



Nu har vi varit i eran trappa. Fast hos mamma såklart.. Käkat söndagsmiddag. =)



Nu ska vi dra igång lite mera renovering här.. Ha en trevlig kväll!!

2009-02-08 @ 17:20:52
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

Usch stackars Mongo :(

Förresten ska ni till ÖF imorgon?

2009-02-08 @ 22:57:09
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det har verkligen gått super fort för honom. Men det blir ju mer jobb ju mer han lär sig =)



Ses sen..

Puss

2009-02-09 @ 12:44:39
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0