Fredag

2009-01-09 @ 14:53:20<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja idag har jag tvättstuga. Anna Lena och Theres ska antagligen även komma hit ikväll. Det kommer även en tjej ifrån stömslund hit för att hämta lite böcker som hon köpt av mig via tradera. Ganska skönt å slippa frakta böcker. Det blir ju så dyrt eftersom de väger så mycket. Ska även till posten å skicka lite annat jag sålt och även hämta ett paket ifrån egmont :D Blir alltid lika glad när paketen kommer. Massa fina saker till Hugo-älsklingen. Något litet gossedjur, böcker å leksaker. Den lilla tygboken vi fick för typ tre månader sen är väldigt omtyckt. Den leker han med så gott det går.
Nu har ju älsklingen kommit på att det är roligt å leka med saker, men han har inte kontroll på händer och armar så han blir jättearg när han inte får tag i något. Stackars liten. Jag borde även städa en massa. Fan! Jag har tänkt å göra det hela veckan men jag orkar inte. Just nu är jag så jävla trött hela tiden och illamående kommer och går hela dagarna. Va skönt att det snart är över.
Tänkte göra fiskgratäng idag. Får se om älskling tillåter det :D Han gillar ju inte fisk XD. Annars blir det hemmagjord pasta carbonara. Måste få bort creme frechen.
Nä nu ska jag bege mig till posten innan de stänger ska ju även till biblioteket å lämna tillbaka lite böcker. Puh va mycket som måste göras att det aldrig tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0