Lördaskväll

2009-01-03 @ 21:01:58<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det är lördag. jag har inget gottit hemma men jag har ju iofs fikat med Emma idag så jag har väl ätit min del av gotterier idag ;) Emma klagade idag på att jag så sällan var inne på msn så jag tänkte jag skulle vara det en stund nu då ;)
Jag skulle städa här hemma idag så att allt liksom var snyggt och rent nu. men jag orkade inte. Jag fick inte igång radion på dvd:n så då tappade jag suget :( Jag har i alla fall diskat, städat toaletten och vårat sovrum. Nu ä
r det ju bara.... köket, hallen, tamburen, vardagsrummet och Hugos rum kvar. HAHA! Nä... Tänkte jag skulle städa i hallen och tamburen innan jag går å lägger mig.
Stefan har fortfarande inte kommit hem, han tog nog det där 'hela dagen hos peter' allvarligare än jag trodde =) Men han kommer väl så småning om. =)
Veronica skulle kika förbi idag; hon kommer typ vid 22-23 någon gång. Men hon stannar inte, hon ska bara hämta sina mjukisbyxor. Hon glömde dem när vi tvättade sist.
Nä nu ska jag gå ut en snutt med Mongo. Ni får ha de underbart allesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0