Massor å göra!

2009-01-29 @ 07:25:33<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Dagen började halv 7 idag. Jag har nu gjort mig iordning ohc ska strax gå å plocka upp Hugo å ta på honom. kl 8 ska vi gå här ifrån. Stefan kom igår på att vi ska spara lite bensin å bränna lite fett genom å gå in till babysimmet. Så ja, vi ska gå dit.
Efter simmet så går vi till banken. Det fattas typ  500 :- på Stefans konto som vi inte vet va de är från. prel. kortköp står de men han har inte använt kortet. Så vi får kolla upp de.
Sedan traskar vi på till Stefans mormor. Där kollar vi på dopklänningen; hur den blev, och hämtar rosorna till tårtan. Sen blir vi körda hem av Anna Lena.
Väl hemma igen går vi en rask prommenad med mongo och sedan byter vi om på Hugo - till finkläder. Så sätter vi oss i bilen och åker till Hedin Bil å ser va de vill ge för våran skatt. (Får vi sålt bilen har jag ingen aning om hur vi tar oss därifrån, men vi ringer väl någon eller tar bussen...)
Sedan är det kalasdax. Då ska vi hem till min Farmor; Hon och hennes gubbe fyller år idag. Gratis Farmor! Väl där så kan vi tyvärr inte stanna alltför länge för min mamma kommer på besök idag med, innan hon ska på utvecklingssamtal för Tommy. Där ska hon vara kl 6 och SEN, har vi ingenting planerat.

Jag hade gärna hängt me på prommenaden tjejer, men som ni kan se så har vi tyvärr lite å stå i idag. Å så måste jag ju fixa iordning lite här hemma så att pannkakstallrikarna får plats någon stans ;) Eller va säger du Emma =)

Nä... Nu får dagen sätta igång. Jag ska ta upp Hugo.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, ja gud så gott med pannkakor =) Vilken tid sa vi?



Ja du har ju lite att stå i men du behöver inte känna dig dum för du inte följer med. Det är ju bara en promenad =)hihi!



Kram

2009-01-29 @ 09:53:07
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0