Nu så.

2009-01-08 @ 20:28:58<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nu har vi städat undan julen här på bloggen :D Nu är det bara i lägenheten kvar. Det är inte lika roligt å göra som att plocka fram till julen.
Nu har Hugo i tre nätter (sen vi startade med smakportionner) vaknat flera gånger på nätterna och skrikigt för att han vill ha nappen :S Hoppas verkligen att det är för att han inte vant sig vid maten för så här vill jag inte hålla på. Då får vi flytta hans säng närmare våran så jag slipper gå upp varge gång.
Fan va jag längtar tills Anne å richard kommer. Gud va roligt de ska bli <3
Nä nu ksriker min älskling så jag får ta upp honom.

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

va fint det blev, och hugo är så rackarns sööt =)

2009-01-08 @ 21:17:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja du ska väl inte prata om att byta frisyrer och hårfärger. Haha på varenda bild du hade på bilddagboken har du ju bytt =) Haha! men det är roligt att experimentera. Jag har haft alla frisyrer och färger i mitt hår. =)

2009-01-09 @ 13:56:23
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0