Tackar!

2009-01-28 @ 00:30:48<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Fan va underbara ni är tjejer! Hehe jag måste ju kanske börja med att berätta att det jag sa tidigare inte var så allvarligt. Jag tror inte att ni verkligen kommer att glömma bort mig. =) Jag är bara jävligt grymm (tyvärr) på att omedvetet dra mig ut ut vänskapskretsar. Jag har gjort det flera gånger innan och vet faktist inte varför jag gör det :S Det är lite tråkigt. Men, jag tror att jag kanske kan vara lite rädd för att folk umgås med mig bara för att liksom. Att de inte gillar mig egentligen utan bara låter mig vara med för att jag frågat... Nej nu blev jag så där jävla djup igen. Hehe. Men jag hoppas att ni förstår vad jag menar. Ni är så jävla underbara att jag verklkigen inte vill mista er tjejer!

Jag kan verkligen inte sova!

Föresten! Jag upptäckte igår att jag håller på att få en tand XD HAHA that's right! JAG håller på å få en ny tand och inte Hugo. Hehe, jag kände med tungan att de va något vasst bakom tanden längst bak i munnen. Och jag tänke att de säkert har fastnat något där eftersom jag precis ätit. Men när jag kände efter med fingret så var det en tand. Haha. Det är ju inte klokt. :P Men så är det.

Jag har börjat virka en tröja åt min lilla älskling. Jag är inte helt nöjd med färgerna, för jag hade nästan bara en massa rosa och lila å sånt å jag vill ju inte sätta på honom en rosa tröja :P Så jag tog alla blå färger jag hade och virkar efter ett mönster som jag inte testat innan. Men än så länge ser det bra ut :D

Tjejer, på söndag blir det fika hemma hos mig. Det var någon som föreslog att ni skulle ta med er egen fika. Det är ju löjligt. Hehe. vi har sockerkaka i frysen å jag tänkte baka snoddas. Så får vi se om de blir Bullar med men annars klarar vi väl oss på två sorters kakor? Ni behöver inte alls ta med er någonting! Är det föresten någon mer än jag som inte dricker kaffe?

Nä nu måste jag väl ta å lägga mig och FÖRSÖKA sova i alla fall. i morgon ska jag hem till Anna och se på lite kläder. =) Hon och Emma har kollat lite bland sina barns kläder ifall Hugo kan låna något till "efterfesten". Hehe känns lite fattigt men han kommer ju typ aldrig ha kläderna igen å han växer ju fort som fan just nu. Så vi tänkte köra på spara-versionen och se om vi kan låna någonting. =) Men va fan! Jag skulle ju runda av å gå å lägga mig! Nä. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja en skönt tvättdag. Fast det är ju sååå tråkigt att tvätta!



Japp på fredag sa vi, hihi!

Haha har du fått en tand? Är det något du ljugit om kanske? Typ din ålder?? Haha



Och bara så du vet så är det inte bara att dra sig ur, det går lixom inte. Skulle aldrig låta dig glida ur. För vem vill inte ha en sån underbar tjej som dig i vänskapskretsen?? :D Dumbom! Oh va gott med snoddas??? :P

Kram

2009-01-28 @ 09:40:46
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oss kommer man inte ifrån så lätt ;) haha..

Jag dricker inte kaffe, man har slutat att dricka dricka. Så jag kan ta vatten ur kranen :)



Är det en visdomstand kanske?

2009-01-28 @ 09:47:49
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Julia

grymt cool och söt hund. En sån vill jag ha fast heel svart =)

2009-01-28 @ 17:14:45
URL: http://bullenylen.blogg.se/
Postat av: Marie - Williams Mamma ☆

Oss slipper du inte så lätt ;)

2009-01-28 @ 21:08:07
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0