Bröllopsfest

2009-07-11 @ 17:04:58<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har vi vart på bröllopsfest för Sandra och Johannes. Lite pinsamt men jag var tvungen att ta med mig presenten hem igen. Haha. Ja det berodde på att jag inte hunnit göra klart den riktigt men det kändes tattigt å komma dit utan något. Jag tänkte jag skulle ta kort på den och visa upp den när den är klar. Det är en tavla =)
Men jag ska grejja på den inatt tänkte jag så hoppas jag att den är klar sedan. Vi skulle ha en mamma-fika någon dag i veckan så kan ju ta med den då. Men jag hade jätteroligt och hoppas att de andra hade det med. Lite tråkigt var ju bara att de va liksom ingen annan som jag kände där. Alla hade fått förhinder. Men det är väl så när man har småttingar =)

Idag är jag så trött! jag har bara sovit 4h / dygn sedan i onsdags. Liiite jobbigt i längden. Men inatt ska man jobba igen - och käna pengar. Så det blir till att sova ut imgn när jag har en ledig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0