Hemma igen

2009-07-10 @ 07:36:52<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Ska gå å lägga mig alldeles strax för nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen snart. Tänkte bara berätta lite om dagens planer. Vi ska till min kusin idag som fyller 13. Grattis Rebecca! Sedan kommer mina pojkar hem idag med så jag hoppas att jag får goda med dem ikväll. =)
Igår så var vi på siba med Maia och Levi som sagt och det va roligt att se dem igen. Vi skoshoppade hela tiden typ. Å sen tog vi en bakad potatis på grafitti. Det kommer jag nog inte göra igen - det var ingen höjdare. Så fick jag även köpt ännu en del till Stefans present. Nu är det typ bara två-tre saker kvar å införskaffa så är den klar =) Och på tal om presenter så har jag kommit ca 2/3 på den till Sandra och Johannes så jag får grejja med den massor idag med.
Jaja nog tjatat. God natt? Morgon? Jag vet inte riktigt va man säger när man ska gå å lägga sig vid den här tiden >.<

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grafitti är ingen höjdare någonsin!

2009-07-10 @ 09:03:39
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!

Det går jätte bra att du länkar =) Bilden finns på photobucket.som under tatueringar...

Ha en bra helg!! =)

2009-07-10 @ 13:05:10
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0