I'm so Lonley...

2009-07-07 @ 14:37:02<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Nej inte så farligt. Men ensam är jag ju... Stefan och Hugo har åkt iväg till figge (på mina order) så jag får ha hela dagen för mig själv. Ja jag måste ju gå ut med Mongo men det gör ingenting. =) Jag hade tänkt att jag skulle få lite städat här hemma. Tråkiga jag utan fantasi ^^ Men jag tror att jag är så lat att jag bara tar golvena. Resten går ju faktist att fixa fast Hugo är hemma. Men golvena är lite jobbigt. Så idag ska jag kolla på en film (ingen aning om vilken de blir än) och lägga mig i ett bad kanske? Får se vad det blir men jag ska i alla fall bara göra det jag känner för ;)
Hoppas ni andra får en underbar dag ni med! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

på presenten såklart :D

2009-07-07 @ 19:24:44
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: marita

Hoppas du hittade på nånting trevligt på din "lediga dag" å njöt ordentligt. =)



Vid femtiden på morgonen är ju den bästa tiden. Jag längtar lite tills Nova flyttar in i sitt rum så jag kan ha balkongdörren öppen hela nätterna å få frisk luft. (vågar ju inte ha öppet när hon sover utan kläder å täckte.. =S) Tommy får väl få ett täckte eller två, för han tycker alltid att det är så kallt när jag har öppnat.. =P



Nej, nu ska jag hänga lite tvätt. Har inte orkat förrän nu. =P

*kram*

2009-07-07 @ 22:38:49
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emma

Säger ju att vi kan träffas :P

2009-07-08 @ 15:06:45
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0