Långprommenad

2009-07-12 @ 16:18:53<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Fan va jobbigt det är att hålla ordning på dagarna :S Jag rör ihop dem massa gånger! Mitt huvud anser att om jag går och jobbar på lördag så är det lördag när jag kommer hem. Men har man då upprepat sig ett antal gånger att det är söndag så fattar huvudet det till slut. Men sedan kommer problemet. När man går och lägger sig på söndagen - borde det inte vara måndag när jag vaknar? Jag är nästan helt inställd på att det är måndag idag. Jobbgt.

Idag ska jag antagligen frissa till Figge så han är fin (förhoppningsvis men annars skulle han raka sig så...) tills han ska åka till sunny beach.

Erika, jag , Mongo och Richard har vart ute på långprommenad idag. Får passa på när det är uppehåll i regnet. Trodde att det skulle vara lite kyligt så jag tog på mig min sommarjacka över t-shirten när jag gick. Det hade jag inte behövt! Det va asvarmt! Hehe så jag knöt faktist den rund höften så gick vi vidare.

Träffade en tjockis här utanför tidigare med. Gud va stor Lisa har blitt. Jag tror fan inte ens att jag var så stor någon gång. Men men allt va fint sa hon och det är ju alltid lika roligt att höra. Hoppas att kommer att gå som smort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, är väl inte alla som gör det. Men många :)

2009-07-12 @ 17:44:57
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu har jag lagt en bild på den...=)

Kram från Mora

2009-07-12 @ 19:08:12
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0