Oj va längesen de va!

2009-07-28 @ 22:46:38<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Hehe jag är inte så duktig på att hoppa in och skriva en rad när det händer saker. Men det har det gjort. Nu blir det ett lite längre meddelande bara så ni vet ;)

Igår var jag på överby ch shoppade lite. Kollade på present till Loke men jag hittade ingen som jag ville köpa jättemycket. Så jag väntade. Men däremot så fick Hugo en rosa piké som han ska få i present. Den var i strl 80 så jag hoppas han kommer i den då. (har ju 74 redan! :O ) Sen blev det ett par skor till pojken med, i strl 19 för det har jag letat efter länge. Men när jag kommer hem och ska prova dem så är de för små! Så grabben har växt förbi 19 utan skor. ^^ Så jag får åka och byta dem, men just de skorna fanns bara i 19 och 25, så jag får se om jag hittar ett par andra. Tyvärr betyder ju det att vi behöver köpa ett nytt lager med strumpor. Jag kollade på det men jag tänkte att nä... han får allt växa ur de han har först. Idag upptäckte jag att han gjort det... *suck* hälen sitter i hålfoten så jag måste nog köpa lite strumpor till'en.

Idag har jag vart i uddevalla och shoppat med Ingrid. Det fick bli ett par jeans till Hugo. För innan idag så hade han bara ett enda par byxor som inte var mjukis eller shorts. Så jag tänkte att han kan ju få ha två i alla fall. Men jag köpte också dem i strl 80 så han kan ju för hoppnings vis ha de ett tag. Så fick det bli en tröja från rean till honom i present. (Tänkte om man sprir ut det lite så blir det inte så dyrt på en gång, men Stefan tycker jag är knäpp som köper presenter redan.) Och äntligen så fick jag köpt krukorna jag gått och spanat på i en månad nu. Jag har till och med vart så redig att jag redan hängt upp dem. Så fint blev det! <3 
(Kollade på present till Loke idag med men hittade ingen. Men jag tror jag har bestämmt vad jag ska köpa nu iaf.)

Det kommer kort på både jeansen och krukorna i fönstrena sart. Men för tillfället så hittar jag inte minneskortet till kameran :S

Det verkar i alla fall som om de flesta gillade Johnny Depp på ett eller annat sätt, Och ja; han är både döläcker och skitduktig. Men det är ändå Edward i mitt hjärta ;)

Nej nu ska jag gå å städa ut städskrubben. Det är hemskt vad man bara kastar in saker där... Sen ska jag gå ut med mongo så blir det nana. För i morgon ska jag och Hugo åka med Emma till Ikea. Då blir det stekpanneinköp =) Så ska jag se om det finns några snygga krukor. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0