Överby Here I Come

2009-07-09 @ 12:55:51<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja nu ska jag bara lägga in ett snabbinlägg. Jag ska ut till öberby om en stund och träffa Maia och Levi. Ska bli roligt att träffa dem igen, dar så längesedan nu. Jag har btw betsämt mig för att de blir ingen cambridge denna veckan. Det händer ju så mycket annat bla Stefan fyller år och vi ska på bröllopsfest. Inte fan vill man sitta på kalas i ens eget hem eller på en bröllopsfest och veta att man bara får dricka vatten. Nej, vi tar det en vecka, fördelsedagar finns det ju jämt men det är nog lättare när man inte själv ska stå å baka eller ha alla rester =) Nej nu ska jag klä på mig lite kan ju inte åka ut i nattsärken ^^ Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0