Sitter och latar mig.

2009-07-17 @ 14:18:11<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag har massor av saker som jag borde göra. Men ingenting av det vill jag göra. Så jag sitter här och väntar på att klockan ska gå istället. Vid tre ska vi in till stan och käka lite på fallens tillsammans med Henke. Var längesedan man såg honom nu. Ett tag så bodde han ju typ hemma hos oss. Men men, tider förändras.

Efter vi ätit ska jag lämna killarna och åka och köpa det sista i Stefans present. Sedan ska jag hem och ta det lite lugnt (sova) för att sedan åka och jobba. Var ju meningen att jag skulle ha mig en lång sovmorgon idag eftersom jag ska jobba inatt, men var ju tvungen att gå upp vid 8 för att ringa till BVC. Så kan det gå. Då får man sova på em istället.

Nej, om man skulle ta sig en lite mini-nap nu med. Tjing =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo vi har också haft tankarna på hjärnhinneinflammation men dom har tagit blodprov på honom och värdena har blivit bättre på honom och är det någon inflammation tror jag inte dom ska visa bättre. =)

Och han börjar ju gå stabilare nu. =)

Puss

2009-07-17 @ 14:46:59
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0