Sitter på jobbet

2009-07-24 @ 22:28:39<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Hehe äntligen är det någon här omkring som inte har lösenord på sitt internet. Så får vi se hur länge det fungerar. De kan ju mycket väl upptäcka att jag är lite tjuvaktig och lånar internet av dem, och stänga av det för mig. Hoppas inte ^^

Annars händer det inte så mycket här just nu. Det är bara en uppe alla andra sover. Så det är lugnt redan. Inget bra går det på tv heller, förutom 'tro, hopp och kärlek' som kommer kl 12. Jag tycker om den filmen! Edward Norton har reggiserat den själv och jag måste ju säga att han har gjort ett bra jobb. Plus att han är riktigt snygg å spelar huvudrollen ^^ <3

Jag såg på den där nya hulkenfilmen här om dagen. Det är ju Edward som spelar hulken i den. Jag blev lite besviken faktist. Både på att filmen inte var så bra som jag hoppades på och att Edward börjar se lite gammal ut =( Tyvärr. Men hur kan typ brad pitt, johnny depp eller alla de där andra heta gubbarna (?) se så bra ut när edward, som inte är så gammal, ser mycket äldre ut? Tråkigt. Men jag tycker i alla fall att han är snyggast. Så, nu vet ni det. :P

Vilken filmstjärna tycker ni är snygast?
*Nyfiken*

Nej nu ska jag vara lite social med personen brevid mig. Ha en underbar natt allihopa och sov gott!

Kommentarer
Postat av: marita

Hej på dig, mittinatten. =P

Hmm.. Det där med snyggast är ju svårt alltså.. Men jag är iaf svag för Sean Connery. Kan INTE hjälpas. =P Man bara smälter av hans röst ju.. Å han är ju gubbe, på riktigt! =) Haha.. Men annars så kan jag ju inte hjälpa att gilla Johnny Depp. Men det kanske inte så mycket för att han ät snygg, som för att han är en sån fantastiskt duktig skådespelare.. Han har ju gjort så många olika roller..

Jäjä, nu babblar jag bara känner jag.. Borde sova för längesen.. Hoppas inte du är lika trött som jag, nu när du jobbar..

Nåja, godnatt på dig!

*kram*

2009-07-24 @ 23:11:50
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt klart johnny depp och min "nya" kärlek Robert Pattinsson =) Yummie!!

2009-07-25 @ 08:23:47
Postat av: Marie

Det va ja som skrev det sista =)

2009-07-25 @ 08:24:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jo jag höll allt med innerstinne, hehe!

Puss

2009-07-25 @ 16:31:50
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jonny Depp, lätt...Hahah han är både het och grym på att skådespela. =)

2009-07-27 @ 19:27:26
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0