Ullared imgn! <3

2009-07-03 @ 20:24:38<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
I morgon ska jag till Ullared! Jag har svårt att vänta. Hehe jag sitter och skriver om min inköpslista hela tiden för att jag inte har något bättre för mig >.< *Längtar*

I morgon fyller även världens bästa Theres år! <3
Älskar dig vännen och hoppas att du får en underbar dag! Vi ses antagligen på em ;)

Angående den där taco-kvällen. Klart att det inte måste vara en helg! Vi är ju alla lediga oavsett vilken dag det är. (Inte jag men i alla fall >.<) Vi får höras av och bestämma en kväll. =)


Grattis gumman!

Kommentarer
Postat av: anne

fan va jag önskar att du satt här på min balkong med mej, med ett glas rött ( eller en cider för dej..) och skrattade och pratade om livets alla svårigheter och härligheter. De är så tråkigt att göra de själv. Lyssnar på en goo skiva och dricker ett jätte gott vin, vädret är underbart, men jag är ändå inte riktigt nöjd. Ingen svarar liksom när jag ställer såånna där smarta frågor om ingeting.. Och ingen kommer ställa några konstiga frågor när ja försöker sova :)

2009-07-03 @ 21:46:05
Postat av: Melvin

Haha ja vi ska faktiskt göra om toaletten. Men menar du att det är något fel på hur den ser ut NU??? Hahahaha

2009-07-03 @ 22:58:20
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Föresten, glöm ej kika efter myggnät =)

Puss

2009-07-03 @ 22:59:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0