Ändrade planer

2009-06-22 @ 14:11:47<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det blev visst inte som planerat idag men detn blev ungiefär lika mycket väntan. =) Haha. För tillfället ska jag ställa mig och laga mat. Får se hurdanna potatisarna är :S Stefan ville ha fiskbullar idag men är potatisen dålig så tror jag de får bli crêpes eller kyckling.
Nu har jag vart på dagis och lämnat acc-lappen men prästkragen var inte öppen längre idag så jag får gå dit efter min tandläkartid imgn och diskutera hur vi ska göra med schemat.
Senare ska jag och Erika ut till siba. Farmor skulle till läkaren idag så jag får åka dit en annan dag :)
Hörs!


Så här fin var Hugo på midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0