Den eviga väntan

2009-06-22 @ 11:08:30<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag tycker inte man gör något annat än att vänta och samla ork till att göra nästa "moment" i dagsordningen...
Idag så väntade jag på att Hugo skulle bli hungrig i en och en halv timme, sedan när han hade ätit så väntade jag på att han skulle somna. Nu när han somnat så väntar jag på att jag ska ha ork till att klä på mig och gå ut med Mongo. Efter det kommer jag vänta på att Hugo ska vakna så att vi kan gå bort till dagiset och lämna lite lappar. Så blir det naturligtvis vänta på att Stefan kommer hem så vi kan åka till min farmor, men väl där så väntar man på att klockan ska gå så man kan få åka hem någon gång. När vi kommit hem så kommer jag vänta på att Stefan ska laga mat och Hugo ska somna, efter det -väntan på att Hugo ska bli hungrig igen och sedan gå och lägga sig. Ja... sen är det ju bara att vänta ut klockan innan man ska krypa i kojs själv.
Ni ser... man väntar alldeles för mycket. Jag borde njuta av stunden istället för att tro att nästa kommer att bli bättre. Men det gör jag ju aldrig.. :P

Hoppas att alla har haft en bra morgon, för trots all min väntan så har jag lekt och gosat massor med min alldeles egna lilla myspojke. Så min dag har börjat bra =) Fårgan är ju bara om den kommer att fortsätta så XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0