Du!

2009-06-08 @ 23:16:13<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag vill inte vara den som är den men du gör mig verkligen ledsen! Du säger att du finns här för mig och att det bara är att ringa. Men varje gång jag försöker få kontakt så struntar du i mig. Du kör över mig totalt och skiter fullständigt i vad jag tycker och känner. Du lever i din egna lilla värld och det har du alltid gjort och visst har vi aldrig kommit riktigt bra överens; men det är liksom meningen att vi ska det!
Varje gång det händer någontign stort för mig så hör du av dig. Det är väl tänkt att du ska gratta och vara glad för min skull men det slutar alltid med att du trycker ner mig i skorna och skäller ut mig för någonting som egentligen bara är en skitsak. Jag är ganska trött på det här nu men jag vill ju att våran relation ska fundera! Men det verkar inte som att dne gör det tyvärr. Jag är väl inte helt oskylldig i detta sammanhanget för jag medger att jag kan vara uppkäftig och irriterande. Men jag KAN i alla fall glädjas för någon annan utan att helt köra över dem; eller helt radera lyckan genom att dra upp allt annat.
Jag kan sitta och gråta i timmar efter våra samtal, jag kan bli så arg att jag skakar i hela kroppen och inte kan ta hand om min son på hur länge som hellst eftersom jag är rädd att göra honom illa pga agrisivitet mot dig. Då är det ganska bra att vi ändå pratar så sällan som vi gör.
Du är en svart fläck i min telefonbok och jag skulle faktist vilja byta ut ditt nummer till ett vänligare. Men jag kan inte det... För du är ju ändå Du!

Jag tror inte att du läser min blogg... (fast du ibland låtsas eftersom du alltid ska vara så jävla bra!) Och även om du hade läst detta så tror jag inte att du skulle förstå att det var dig det är menat för... Men jag kände att jag var tvungen att få ur mig detta!

Hoppas att alla har haft en underbar dag! För det har jag!
Jag har spenderat min dag med Erika. =) Vi har ätit Sushi, det var ganska gott faktist och vi ska göra det igen >.< Sedan så gick vi hem till Erika och installerade the Sims 3 på hennes dator och åt Ben and Jerrys. *I'm in love*
Tack fru för en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men gumman va e det för pucko? du ska inte låta NÅGON trycka ner dig, eller köra över dig. PUss

2009-06-09 @ 07:13:37
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Ursch då gumman. Synd att endel människor inte förstår hur mycket dom faktiskt sårar!!

Men jag finns iaf här om du behöver prata och jag ska inte strunta i dig!! ;)

Puss

2009-06-09 @ 09:01:28
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lär ju vara mkt lika. Vad mer kan dom komma på lixom?! :D haha.. Men lär ju dröja ett år innan det första kommer



Ja, nått är det ju.. För den har gått av i mitten och lossnar innifrån och ut.. Skit vidrigt verkligen.. Men är säkert nån infektion eller sånt. Måste det ju nästan vara. Tappat nageln engång där förut men då hade jag slagit i tån. Så vette fan

2009-06-09 @ 14:54:13
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0