Kul.

2009-06-28 @ 14:24:32<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Va kul att alla hör av sig och säger att de inte kan komma. Jag berättade för ca två månader sedan för alla att jag skulle ha plastparty idag för att folk skulle kunna planera runt det. Så att det inte kommer i sista minuten för jag vill ju att folk ska komma! Så det är klart att jag blev jätteglad när så många sa att de skulle komma. Men en efter en... sista veckan i strort sett hör folk av sig och berättar att de inte kan komma för att de har andra planer. Kul. Nej inte det minsta. Är jag en sån tråkig människa att ingen vill vara med mig? Eller verför blir det alltid så här när jag ska göra någonting. Varken plastburkar eller kaffebröd verkar uppväga det faktum att jag bor här för det är liksom aldrig någon som kommer vad jag än hittar på.
Jag vet att det är lite fegt att skriva om det här istället för att prata med er personligen, men jag vill ju liksom inte peka ut någon speciell. Jag ville bara uttrycka att jag blir lite ledsen över att bli lämnad så här. Om det är så att jag är tråkigt eller något och ni inte vill vara med mig så är det bättre att ni säger det rakt ut. I längden sårar ignoration mer...
Men jag ska kila iväg till affären och köpa kaffebröd till mig och Erika. Det verkar ju som att det bara blir vi...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är verkligen inte tråkig. Men är ju så på sommaren att man har nått att göra varje dag. Och tyvärr så hade jag planerat in 3 saker just idag. Och jag prioriterade att planera min bröllopsfest. Är kanske ingen bra ursäkt men är iaf så det är. Vi får ses en annan dag istället :)

2009-06-28 @ 15:48:23
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Frida

Hej!

Såg på en annan sida att du erbjöd dig att göra en bloggdesign åt en "Benjamins mamma" Undrar ifall du gör gratis bloggdesigner åt folk som du inte känner?

2009-06-28 @ 17:59:02
URL: http://friidaahs.blogg.se/
Postat av: Marie

förlåt förlåt förlåt gumman =( Usch va hemsk ja känner mig=( Hoppas du har liiiite överseende. Vi kanske kan ses i veckan om du har tid? pUss

2009-06-28 @ 20:01:20
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nej men ååh va de ingen som kom :( Men jag tror det var en jätte dum tid bara och absolut INTE att du skulle vara tråkig på något sätt. Men om det hade varit en tråkig höst eller vinter dag tror jag att betydligt fler hade kunnat komma men nu är vi mitt uppe i semestertider o 30 grader varmt ute. Dom flesta är ju fullbokade..

Så absolut inte att du är tråkig eller nåt sånt Amelie, vi alla tycker du är en jätte go tjej, de vet du :)

Puss och kraam

2009-06-28 @ 21:10:52
Postat av: Kajsa

tusen tusen gånger förlåt gumman!!När det gäller mig så måste jag nästan få en påminnelse dagen innan eftersom du skickade inbjudan såpass långt i förväg....men ytterligare 100000 förlåt!!!!!!!!!

puss & kram från mig....hoppas jag blir bjuden nästa gång ändå....

2009-06-29 @ 20:06:48
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0