Längesen

2009-06-08 @ 22:29:26<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja nu var de ett tag sedan jag skrev här, men mitt internet har vart nedlagt några dagar nu :( Men nu har Stefan fixat de igen. *Wee*
Måste ju säga att Facebook (som jag sa att jag inte skulle börja med men ja! Jag förr för grupptrycket jag med) är ganska ok i alla fall. Om än rörigt. Det har gjort att jag har kunnat kontakta gamla vänner igen. Som killarna i Wales osm jag träffade under praktiken, barndomskompisar och min älskade runkbög som jag inte fått tag i på andra sätt. Som föresten ska ha barn! GRATTIS!!!
Men just nu ska jag sätta mig och spela lite the Sims 3 =) Sandra vad tycker du? Jag gillart' skapt :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, det är as bra ju :) men är lite sur över att man inte kan ha tatueringar och piercingar som i 2an ;) men lär väl komma expansions spel

2009-06-08 @ 23:31:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0