Sista minuten.. Alltid!

2009-06-13 @ 21:51:33<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Ja ni känner väl mig vet det här lagret =) Jag är alltid ute i sista minuten, Jag har det efter mamma. Men hur som hellst så har jag och Erika var på överby hela dagen och letat present till Melvin som vi ska på kalas hos nu på måndag. (Då kanske det är dax att kolla på vad ni ska ge honom nu XD) Vi hittade två små söta saker att ge honom så det får han =) Vad det är får ni nog läsa på Emmas blogg typ måndag kväll eller tisdag =) Ha tålamod gott folk!
Vi hittade även en dräkt till Hugo. Jag såg den första gången  med Emma och tyckte att den va skitful. Men den har liksom etsat sig fast i mitt huvud och vuxit till ett ha-begär. Jag var tvungen att köpa den till Hugo! Så jag gjorde det idag och nu för tiden tycker jag att den är jättefin =)
Väl hemma så provade jag dressen på Hugo och dne passade bra. Så jag tänkte att: "han kan väl ha den tills han går å lägger sigom två timmar." Men efter en timma så spydde han ner hela sig =( Naturligtvis. Varför låta någonting vara rent? Så det blev en halvtimmas bad för Hugo och sen var han så trött att han bara satt å skrek i karet. Så då upp och göra sig iordning för sängen. Vi smörjde hans tandkött (För det är jätterött!) och la honom men efter en haltimma av skrik så gav jag honom alvedon också. Då tog det typ tio minuter så stensov han.
På tal om det så tror jag verkligen att tänderna är på G nu. Han är inte så grinig och för  tillfället har han inte feber, han bajsar varken mer än vanlig eller grönt men igår såg jag en liten liten vit prick och hoppades att de va en tand. Idag är det illrött och svullet som fan. Det en en större vit fläck och det ser ut ungiefär som en stor sprängfylld finne... Kanske en dålig liknelse men det va de enda jag kom på =) Men jag tror verkligen att de tittar ut snart.
Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite.Ha en underbar natt!


*Samtal med väggen*
Vi har en trevlig vägg hemma hos oss. Där står Hugo och pratar lite titt som tätt.


Go stil han har.


Min pojk.
Älskar dig så mycket!


Ja jag vet att han har gröt i hela ansiktet och jag vet att korten inte är de bästa, men när man ska 'visa' tänderna så sträcker han jämt ut tungan. Så detta var de bästa jag kunde få till. Så här ser min lilla bebis ut i munnen för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Marie

Är nog en tandsing på G, det ser väldigt svullet ut

2009-06-13 @ 22:29:39
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va han va fin i sin sommardräkt =D Jätte mysigt ju..Hihi!

Och jo det är med 99% säkerhet tänder på G, vad skoj..=D

Puss

2009-06-14 @ 08:06:45
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0