Tidsfördriv

2009-06-25 @ 00:22:40<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag antog en utmaning av Marita.

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Stefan
3. Hur lång är du? 1.57
4. Vilken var den senaste film du sett? Revenge of the nerds 4
5. Vem ringde du senast? Emma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Marita, där vi försöker hitta nåt att göra tills imorrn.. =)
7. Vad är dagens planer? Sova XD
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda... typ...
10. När såg du senast din mamma? Mors dag
11. Vilken ögonfärg har du? Blå... med liiiiite grönt. Men jag är stolt över de där gröna =)
12. När vaknade du idag? 05.30
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat en katt? Neee...
14. Vilken är din favoritplats? Ingen aning. Beror ju helt på hur jag känner mig just då.
15. Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning där heller... men... Kyrkogårdar under natten =P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i mitt hus XD
17. Vad skrämde dig som barn? Ehm... att sova borta..
18. Vem fick dig att skratta senast? Olof ^^
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar, Stefan har en stationär så vi har ju båda här hemma ^^
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan; Tar på mig pyjamas så fort jag stiger upp though.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har två var
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? En gång. Faktist...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Mycket!
27. Vilken är din favoritglass? Haha måste säga att jag har blivit frälst! BnJ's Chocolate fudge brownie!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa glass =) Haha och antagligen betala av lånet och sånt =)
29. Tycker du om kinamat? Lööööve!
30. Tycker du om kaffe? Nej! Yuck!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Nej... Stefan har svårt att bestämma sig vilken sida han vill ligga på.
33. Kan du spela poker? Nej, tycker inte om poker.
34. Tycker du om att mysa? Alltid!
35. Är du en beroendemänniska? Jag säger som marita.... kanske? =P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, tre stycken faktist. Min kusin, William och en boende på mitt jobb.
37. Vill du ha barn? Klart! Jag har ju redan Hugo, och fler hoppas jag på.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Har läst franska och Latin också... men jag kan typ inget. ^^
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet tror jag...
41. Vad spenderar du helst pengar på? Hugo! Alla gånger!
42. Äger du dyra smycken? Mjoo.... Mitt komfirmationskors var ju inte så billigt...
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jag tog en smörgås på jobbet
44. Vem är den roligaste människan du känner? Tough one! Ingen aning!
45. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett skrapsår på knät frän att jag vurpa med cykeln när jag va typ 10 >.<
46. Vad har du för ringsignal? Ingen aning om va den heter... något gosspel typ ^^
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Faktist inte...
48. Flirtar du mycket? Mjooo... XD
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har ingen profilbild... Men min header-bild togs i vårt kök.
50. Kan du byta olja på bilen? Fan heller....! Men jag kan fylla på den XD
51. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig en böter... *Stolt*
52. Vilken var den senaste bok du läste? Elizabeth Chadwick - Barnbruden
53. Läser du dagstidningen? Neh... Orka.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej ^^ Orka prenumerera om man inte läser skiten.
55. Dansar du i bilen? 'Corse [kååz]
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mjölk, Yoghurt, Smör, Tvättservetter, Mongogodis
58. När var du i kyrkan senast? Oj! Tyvärr har jag nog inte vart där sen Hugos dop den 31/1!
59. Vilka personer utmanar du? Emma, Marie, Sarah, Sandra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0