Tupperware

2009-06-28 @ 19:45:57<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har jag slösat lite pengar ^^ Fast inte så jättemycket ändå. Jag har velat ha en bunke jättelänge och idag köpte jag den, 83:- kostade den. Det är ganska dyrt, jag vet men jag gillar den verkligen! Helt rätt storlek och den är snygg. Har letat överallt efter en liknande men inte hittat en så nu har jag skaffat en. (Min mamma har en sån) Sedan fick jag i värdinnergåva en mini quick chef och en påläggsburk 2 in 1 =) Jag är helt nöjd. Allt för bara 83 :- : )
Angående mitt tidigare inlägg så är jag inte sur eller irriterad eller något. Men jag är lite besviken över att -igen- ha planerat och fixat och så kommer ingen. Men jag är också duktig på att glömma och dubbelboka. Det är klart att det kan komma upp någonting viktigare ivägen! Jag förstår er verkligen. Jag var bara lite snopen bara liksom. Jag ringde min svärmor och frågade om hon ville komma hit och vara lite stöd när de inte kom någon. Så jag och svärmor och Erika (som egentligen inte ville komma från första början men som jag tvinga XD) satt här som fån ensamma när säljaren stog å tjöta. Ja men vi hade det mysigt i alla fall och svärmor blev ju fattig som vanligt :P Sorry! Men hon köpte bra saker. En mugg till Hugo, en pressent till hennes mamma och en ny pepparkvarn eftersom hennes gått sönder.
Nej nu ska jag sätta mig och spela lite och sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Ha en underbar kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0