Akvariestädning

2009-03-09 @ 23:10:23<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag så tog jag en riktig vara för mig själv dag. Eller ja... Vid 12 åkte jag till vbg för att jag ville vara i god tid, men jag var framme en halvtimme innan mötet :S Så jag tog en sväng in på lindex och kaktus. Mysigt. Det finns så mycket fina kläder på lindex just nu! Och jag har inte råd med nått. *Suck*
Utbildningen gick bra och jag blev godkänd. Provet gick finemang. Så nu ska jag ringa till sjuksköterskan imgn och hoppas på ett snart möte med henne så att jag får min deligation nu :D Mötet varade i tre h :( Men det är ju tur att man får lön för den ;)
Efter det åkte jag till thn. Jag gick å strosade på biblioteket en stund och hittade två böcker och en film som jag hyrde. Så nu är de läsning för hela slanten ;) Sedan gick jag till Oden och kikade in på Gina, Bokia och Lindex. Jag blev helt sjuk när jag kollade in kläderna på Gina så nu ska jag verkligen lägga manken till å träna! jag hyrde en träningsfilm på bibblan som jag tänkte testa med, så kör jag den 2 ggr i vekcan och hoppas på resultat.  =) För jag SKA se ok ut i år! om än till Nyår iaf :P
När jag kom hme så var det till att städa akvariet. Det är så förbannat tråkigt och tar så djävla lång tid! För denna gången var vi tvungna att göra en helrengöring med att skura gruset å allt :( Men men det ser ju bra ut efter en sån här kväll och det är väl det som är huvudsaken. =)
 Vännerna har vart på fika idag hemma hos Sandra. Hoppas att ni hade roligt flickor! Jag har tänkt en massa på er idag och önskat att jag kunde träffa er! Det var så länge sen jag träffade er nu! Saknar er tjejer! Ni är ju världens bästa! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det var jätte synd. Har inte sett dig på länge nu! :/ ja, det är hur bra som helst. ett riktigt Sandra spel :D

2009-03-10 @ 08:24:29
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja fikat var jätte trevligt faktiskt =)



Jo visst är det skoj att han kastar med mening =) Men nu ligger det ju båden appar och ankor överallt, hihi!

Puss

2009-03-10 @ 09:10:48
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är ju också världens bästa vet du vääl :)



Va bra att utbildningen gick bra och att den är gjord nu.Skönt att kunna tjäna lite extra pengar utöver mammapengen.

Hoppas vi ses snart. Kraaam

2009-03-10 @ 11:06:28
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0