Deligationsutbildning

2009-03-09 @ 09:46:26<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Så där ja då har man käkat frukost och kommit sig upp i medvetandestadiet igen. Hehe. Jag är helt borta på morgonen ^^. Stefan har vart hos tandläkaren och kom precis hem, han ska tillbaka å laga ett hål =) Hihi. Det är alltså första gången jag har hört att han har haft ett hål! Han har annars väldigt hela tänder, medans jag fan åker dit å lagar stup i kvarten =(
Jag ska alldeles snart gå in i duschen å göra mig iordning för deligationsutbildningen som börjar kl 13. Jag vill inte! Men jag måste. Jag ska även gå upp å skriva in mig på inringnign igen. Just nu står jag på inaktiv och mammaledig, vilket jag ju är, men jag behöver ju lite extra kasch. När jag har gått den här jävla utbildningen IGEN så får jag ju fler jobb. Det är bra. Men jag känner ändå inte för att sitta där å lyssna på kärringen i 3 timmar. Men nu måste jag börja göra mig iordning. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja det är roligt när han kastar. Kommer ju aldrig riktig dit han vill men det gör ju inget. Haha

2009-03-09 @ 11:35:40
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad är det för utbildning?

2009-03-09 @ 15:42:08
URL: http://benaminsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0