Inget internet...

2009-03-21 @ 11:06:20<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Fan va segt. Klaga inte på att jag är dålig på att uppdatera eller kommentera för för tllfället har vi inget internet hemma =( Stefan har än en gång byggt om våran sationära dator och det har blitt något fel på den så att internetet vill inte komma igång på den. Och typiskt nog har nu våran bärbara dator tappat all kontakt med laddaren så jag får inte igång den :( Mwn jafg tänkte leta upp garantin på den och hålla tummarna att det inte har gått ut än. Men det är tyvärr möjligt. =( Det som är dumt är ju bara att alla våra kort på Hugo ligger på den datorn och jag tror ju inte att coop är så jättesugna på att pilla med hårddisken. Tråkigt som fan. Men jag hoppas att de löser sig!
Men så nu vet ni andledningen till att jag inte är inne så ofta, men jag jobbar på det ; ) Puss på er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0