Kärringj*vel!

2009-03-04 @ 10:52:21<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
I fan typ en veckas tid nu har jag försökt få tag i kärringen som har hand om deligationsutbildningen i vbg men svarar hon?! Nej! Det är förbannat jobbigt å få tag i henne. Idag har jag ringt henne en gång varje kvart sen 8 men inte ens det hjälper. Det MÅSTE vara fel nummer jag har fått, men ändå har jag ringt till bemanningen och dubbelkollat det. Jag funderar på att ringa till kommunväxeln och fråga där vad hon har för nummer å se om jag får samma. För så här svår att få tag i kan ju fan inte kärringen vara.

Vi skulle ha fått en inneboende här i april, min lillebror. Han bor hos Anna-Lena nu men hon ska flytta till en mindre lägenhet så han får inte plats. Jag hade verkligen sett fram emot att ha honom här. Dels för att vi ju får hyra av honom ; ) och dels för att jag ju självklart gillar min bror. Men mamma ringde mig igår å sa att de har hittat en lägenhet till Tommy. :( Så hon har sagt till honom att han ska tänka över om han tycker att han är redo för att flytta till en egen lägenhet. Men allvarligt; vilken tonnårspojke vill inte ha ett eget place där han slipper allt tjat från alla att han ska borsta tänderna å gå å lägga sig, gå upp ur sängen eller att pallra sig iväg till skolan. Jag hade tagit lägenheten med en gång =) Men jag tror allvarligt inte att han klarar av att bo ensam heller. Men det återstår väl att se. =)

Idag blir det väl en riktig nyttig men slappig dag. =) Jag ska baka en härrans massa bröd! och så har vi tvättstuga ikväll. Det är det jag kommer göra idag. ;) Hoppas att ni andra får en roligare dag =)


Mammas charmtroll

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad står det på tröjan?

2009-03-04 @ 11:15:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie

Ja här är det tvättstuga med, fast på förmiddan =)

2009-03-04 @ 11:20:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja våra pojkar är allt väldigt söta. Synd bara att det är några års skillnad på er annars hade du kanske haft en chans ;) Hihi!



2009-03-04 @ 13:04:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh va synd :(

2009-03-05 @ 16:15:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0