Kul kul...

2009-03-02 @ 14:26:30<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3

Jag vet att jag har vart väldigt dålig på att höra av mig och uppdatera bloggen osv, men jag har, konstigt nog, haft fullt upp. Men de knepiga är att jag inte vet riktigt vad jag har gjort :S Men inte fan har jag haft en sysslolös stund iaf. Hehe. Stefan är inne i ett film-matathon, dvs han har laddat ner en massa film, bränt ut dne å kollat på den. Och det har bara vart filmer som jag vill se typ. Så det har ju tagit upp en del tid. Så nu har jag sett ; Bolt, Kung Fu Panda, Twilight, Max Payne, Underworld - Rise of the Lycans, Patrik 1,5 och Bedtime Storys. De var rätt så bra allihopa.
Sen har vi äntligen fixat klädkammaren och köket så nu behöver jag inte plocka träflisor i sockarna hela tiden ;)
Vi var ju på svenska mässan i fredags. Barn och baby- mässa men de var ingen å ha... 2 gången kom folk fram till mig och gav mig ett babypaket med ett glatt "Gratis paket till dig som snart ska ha barn ;) " KUL! Not! Folk trodde att jag va gravid... *Suck*

Idag så tyckte jag att det var så länge sen jag träffade alla andra så jag tänkte vi skulle  pallra oss iväg igenom snöstormen till Öf. Men det verkar ju inte vara någon annan som ska dit. Alla verkar vara sjuka å då vet jag ärligt talat inte om jag känner för å gå jag heller. Jag kanske går en sväng å ser om någon är där å går hem om de inte är någon rolig :P

Stefan ska till tandläkaren idag. Det verkar som att han har fått  en inflamation i visdomstanden som plågat honom förra veckan med att komma upp. Och sp självklart fick han inflamation i dne i fredags så hela helgen har vi smörjat med Xylocain-salva och stefan har gnä'llt hela helgen. Så skönt om de gör något åt den idag. Jag vet och förstår att haqn har ont, men jag orkar inte lyssna på det hela tiden. :P

Nä... nu ska jag snart väcka mina sovade pojkar för påklädning och tandläkarkontroll :P Ha det underbart allesammans!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi får styra upp en fika snart så vi får ses allihopa :)

2009-03-02 @ 14:46:40
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Hej hej..

Haha, ja, det brukar vara så.. =P Vi är upptagna om varandra så att säga.. Jag är riktigt dålig på att blogga i perioder, så att det blir några inlägg alls då är ju helt kors-i-taket.. haha.. =P



Jag var på baby- å barnmässan förra året, å tyckte det var skitdåligt.. å så var det inte bra iår heller, så nu vet man att man slipper åka dit igen då.. =P Haha..



Nu ska jag gå ut i köket å bossa över gubbarna så dom får nåt gjort.. =P Inte bara dricka kaffe hela tiden.. haha..



Trevlig måndagskväll!

2009-03-02 @ 18:40:25
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så jätte mycket Amelie, det värmer. Du är verkligen söt!

Hoppas allt är bra med dig och lille Hugo :)

Pussar och Kramar

2009-03-03 @ 08:56:06
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja tyvärr har det blivit ganska mycket bilar i hans rum. Men men, haha! =)

Puss

2009-03-03 @ 09:53:52
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja nu får du blogga lite oftare =P

2009-03-03 @ 11:11:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0