Plastparty

2009-03-16 @ 12:29:46<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3

Idag ska jag äntligen åka och träffa min lille parvel igen. Vi lämnade av honom hos mormor i lördags för att jag skulle fixa lite här hemma. Men i går ringde mormor och frågade om hon inte kunde få ha honom en natt till. Så kunde jag ta med honom hem när jag vart på plastparty hemma hos henne idag. Jag tänkte att det kunde väl vara roligt för henne och lite skönt att bara rå om mig själv en kväll till, när jag inte hade så mycket å göra. Men nu saknar jag verkligen min älskling och ringde till mormor tidigare för att höra om hon behövde någonting. Så jag kunde få en anledning till att åka dit med en gång. Men hon hade vart och köpt blöjor och mat precis, han har fortfarande rena kläder och det var ingen fara med någonting. Typiskt. Men min prins har det ju bra i alla fall. Så vid 6 ska jag vara på plastparty hos mig mormor med alla tjötiga damer i min underbara famlilj =)
Jag sa till Sandra i går att jag tänkte åka till öf idag innan partyt, men jag hade -konstigt nog- glömt av att Hugo inte var hemma. Det känns ju väldigt onödigt att åka till vargön och hämta honom, gå till öf i en timme och sedan åka tillbaka till vargön. Så jag tror vi skippar det idag. Vi får försöka komma nästa måndag istället. Känns dummt nu när man inte vart där på så länge! Jag saknar ju mina mammor =)

I går var det en väldigt lugn dag och min mamma kom på besök en liten stund innan hom lämnade av min bror i Velanda. Vi gick igenom allt vårt gamla porlin och han tog vad han ville ha till sin lägenhet. Så nu har vi lite mindre skit i källaren iaf. =) Näste man blir Theres. Jag får tvinga ner henne å kika i lådorna med =) Hon tycker ju annars att hon inte behöver några tallrikar när hon flyttar =) Hon klarar sig utan sånt. Sötnos.

Jag sydde även ett par byxor till Hugo i går. De blev inte världssnygga men helt ok att ha (om de passar) typ här hemma eller så. Så här blev dem:



Mamma hade med sg presenter till Hugo ifrån min moster. Gullemoster! "Vi" fick 2 pkt blöjor, ett retgnställ, gummistövlar, 'mjukisdress' och ett "leka-i-sanden-kitt"; spade å hink å sånt. Allt var för stort för Hugo just nu, men han växer ju och det kommer ju antagligen att regna även när Hugo blir två år =) Tack moster!!

Nä nu ska jag lägga mig och läsa. Jag har kommit till en väldigt spännande del av boken just nu och jag kan knappt slita mig ifrån den för att äta! Även nu sitter jag å läser i den vid sidan av. Hehe. Ha det underbart!


Busungen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

men din jäkel ;p

2009-03-16 @ 14:02:19
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja så går det när man är seg =) Skojja bara...



Jo det gick bra för honom på ryggkliniken. Men det visar sig att hans ryggrad är vriden så han måste träna för att inte ha så ont. För det går visst inte göra något åt det..

Hoppas du hittade något roligt på bibblan?

KRaam

2009-03-21 @ 08:54:03
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jessica har inget lösenord, hon har bloggstopp för tillfället! =D



Kraam

2009-03-21 @ 08:54:49
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0