Sommartid

2009-03-29 @ 01:39:53<3<3
Dagboken, 8 Kommentarer<3<3
ja... idag ska man väl ställa om till sommartid. Fram en timme alltså. Eller? Snön ligger ju fortfarande på backen så de känns ju lite konstigt att sommartiden börjar men de e la sånt man får ta =)

Idag har de hänt mycket. Jag var hos Marie idag en sväng på em. Sandra lärde mig och Emma attbatteriet inte ska sitta i den bärbara datorn när man har dne inkopplad till väggen. Detta förstör batteriet och förkortar dess livslängd. Hehe så både jag ock Emma insåg att vi har nog pajjat våra batterin. ^^ Så nu sitter jag här vid den bärbara å batterit ligger här brevid. :P

Sedan har jag och Sandra kommit överens om att jag ska försöka sy upp en tröja till henne, efter hennes önskemål. Så jag ska till bibblan någon dag å se om jag hittat ett mönster som är på ett ca isf och sedan försöka forma det till hennes önskemål. Hoppas de går bra, jag har aldrig ändrat i ett mönster innan. Men å andra sidan har jag ju sytt på "fri hand" innan och de har blitt bra så.. 'Vi får se helt enkelt. BTW så är de liksom baraå säga till ifall någon funderar på att få något uppsytt. Jag kan ju inte allt men kan jag så hjälper jag ju gärna till och jag tycker att det är kul.
Föresten Emma! Har du fixat resåren i dina leggins? Om inte kan du ju ta med dom på onsdag så kan jag fixa de medans ni är här... De går ju jättefort.

En annan sak som bestämdes idag var att de blir fika här på onsdag.

Och vad händer med Jessicas blogg?!

Jag har hittat übersöta kläder till Hugo som jag vill ha! Ska bara övertala Stefan om att han faktist BEHÖVER dem ;)
Se så söta dem är! Bilderna är klickbara.


H&M


Lindex

Nej nu tänkte jag nana ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte söta kläder :D Jessica har slutat blogga så du vet

2009-03-29 @ 09:35:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Ja men Sandra hade ju faktiskt rätt angående batteriet, jävla skit också. Det kan ju bli dyrt. Men nu har jag iaf tagit ur det, hihi!



Jag köpte nya leggings på ullared på 19 kr så jag behöver inte laga dom andra, haha! Tack ändå

KRaam

2009-03-29 @ 10:12:46
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja det klart du är en av dom bästa =) Får väl ändra texten över bilden då! =D



Puss <3

2009-03-29 @ 10:15:55
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag ska kolla om jag hittar min printknapp så ska jag väl kunna lägga upp en bild på den :D

2009-03-29 @ 10:16:59
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Hej hej..

Jadu, tiden bara rinner iväg.. jisses. Nu är det INTE långt kvar till ettårsdagen..



Ja, det är klart att vi vill..! Det har varit lite fullt upp den här veckan, så har inte hunnit sms-a dej.. Men nån dag i nästa vecka kanske? Vi har inte hunnit boka upp nånting än iaf, så du kan få välja en dag.. =)



Hoppas allt är bra med er å så annars?

Den senaste bilden på hugo var ju bara såå söt. =)



Ha det så bra!

2009-03-29 @ 10:39:41
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Emma

Jojjomensan det är det =D

Hon är i vecka 19..Så kul för henne!

2009-03-30 @ 12:23:34
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, man blir ju så förbannad! ^^

2009-03-30 @ 12:49:52
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Ja dem är väl för söta de där kläderna! Junior har den där blå/gråa bodyn med bamse på. Urgullig verkligen! Puss:)

2009-04-04 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0