Tisdag

2009-03-03 @ 23:11:01<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag vaknade jag (ganska sent) och var otroligt sugen på att baka muffins! Jag var inte så sugen p att ÄTA dem men att BAKA :P Hehe så jag hörde av mig till Emma och frågade om vi fick komma förbi å käka lite muffins. Det var ok. Men när jag skulle ställa mig å baka så upptäckte jag att vi inte hade alla ingredienser :S Så jag tog en mjuk pepparkaka ur frysen och åka till Emma med den i stället. Det var jättemysigt att träffa de tokarna. När vi var framme och skar upp kakan och tog fram drickat så la vi pojkarna på golvet och så såg vi att Melvin hade krypit fram till Hugo och låg och pussade på honom. Så fint! Min lille prins försökte bara käka upp melvin ; ) Men de va så underbara! Senare lånade Hugo Melvins gamla gåstol och satt och sög på den där plastgrejjen med plastringar och fyrkanter som man kan flytta fram och tillbaka. Hehe han såg ut som en liten tok. Och Melvin blev jätterädd för honom och gick ifrån honom men kollade över axeln hela tiden så att Hugo stog stilla. Hehe. Älskade ungar!! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja de har växt som ogräs.. Nu hoppas vi på att Tuva blir frisk snabbt så vi alla kan träffa igen :)

2009-03-03 @ 23:34:08
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja det var verkligen jätte roligt att fika med er och att se våra små busar busa! =)

Dom är verkligen underbara =D

Puss

2009-03-03 @ 23:50:42
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0