Tråkdag

2009-03-25 @ 13:07:46<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag känner att jag borde skriva några rader, men jag har inte så mycket att skriva om. Idag vaknade Hugo första gången kl 3... Det var ganska jobbigt eftersom jag såg på en film och inte la mig förns kl 2. Sen har jag vart ute med Mongo och idag ska jag inte göra så mycket, tänkte fixa lite saker till anne och Richards påskpaket. Så ska vi tvätta. Funderar också på att bära ner lite saker ifrån Tommys blivande rum till källaren. Ja... Det var nog allt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är en missbildning sen födseln men det har blivit värre.. hans kropp håller på att göra en trampdyna typ.. men verkar inte gå så bra..

Åh va skoj med ett jobb :)

2009-03-25 @ 13:54:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0