Tudeluu!

2009-03-14 @ 15:01:21<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Hallå gott folk! Gud va jag är dålig på att lägga upp kort nu för tiden! Men det beror på att vi har alla kort på den bärbara datorn och den håller på att cpa sig så det är inte alltid vi kommer in på den. Och... Ja jag vet jag är lat men jag orkar inte krypa under bordet hela tiden för att pilla runt blan usb-kablarna så därför kommer det inte så mycket kort. Men jag ska bättra mig.
Idag ska jag städa här hemma tänkte jag och så ska jag försöka rensa lite i källaren. Annars ska jag bara mysa, träna ska jag me. Hugo och kanske Mongo med, ska åka till deras gammelmormor. =) Det var tänkt att hon bara skulle ha dem över dagen men hon ville gärna ha dem över natten med. Så då får jag en myskväll här hemma. =) Stefan ska iväg till Peter i kväll så jag tänkte tända ljus, tappa upp ett bubbelbad, läsa en bok och bara mysa med mig själv. Det behöver man ibland med. =) Men nu vaknade Hugo så jag ska ge honom lite mat innan han skriker i högan sky ; )

Puss och kram, ses på stan =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ska du säga som ska mysa riktigt riktigt gott med dig själv ikväll. Det är ju sååå härligt med en ensam kväll och bara rå om sig själv =) Lite avundsjuk är jag allt =)

2009-03-14 @ 17:35:44
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0