Desperate Houswives

2009-05-13 @ 06:10:58<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ush jag har fått sån hosta! Inge kul alls! Riktig sån där torr rethosta :( Men det går väl över. Nu ska jag alldeles strax åka hem =) Ska bli så förbannat skönt för nu orkar jag knappt hålla mina ögonlock uppe längre. Hem och soooova! Vaket ska tas bort på prov här där jag har hoppat in eftersom personen i fråga har blivit bättre. Tråkigt. Eller ja, både och. Det är tråkigt att de ska ta bort vaket för att jag kanske får jobba mer då, men också för att jag inte tror att personen klarar av att vara ensam. Men man måste väl tänka ekonomiskt i dessa tider och har någon haft vak i över en månad så är det väl dax att inse att det kostar MYCKET pengar och blir personen bättre måste man ju ta bort vaket. Jag har i alla falll gjort lite nytta av min arbetstid =) Jag har kollat på Desperate och nu är jag på avsnitt 13. Det går lååååångsamt! Jag kan inte ladda ner avsnitten eftersom det inte finns några bra och hela ute på internet, så jag måste kolla live. Det tar typ tre timmar och ladda upp ett avsnitt och ca 45 min att se på det. Suck. Det är ingen som har Desperate-boxen så jag kan låna den eller? Hade vart lite lättare =) Nä nu ska jag diska och plocka upp alla mina saker innan jag ska åka hem. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0