Fredagskväll

2009-05-22 @ 21:26:01<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Ja nu är det fredagskkväll och här sitter jag ensam... Stefan är ute på något race som han skulle se. Jag skulle ha följt med men jag ska upp och jobba kl 7 imgn så jag ville gå och lägga mig tidigt ikväll. Jag ska med ut å kolla på alla bilarna imgn. Hoppas att det blir bra väder då! Vill inte ha regn när vi ska vara med =). Annars blir det inte så mycket i helgen. Ska sy lite och jag ska även ta svängen förbi ladan imgn efter jobbet för jag var för lat idag. =) blir så när ingen vill åka med liksom. Haha. *Skylla ifrån sig* Ska jobba på söndag med men då jobbar jag kvällen så det blir ingen tidig morgon där inte och tur är väl det. ; )

Nästa vecka är det en hel del ändå som ska göras. På måndag ska vi träffa ett "par" som heter Martina och Maximillian (vet in exact hur de stavas men...) Jag gick i skolan med Martina i högstadiet och hon har också fått en liten pojke så vi skulel ta en fika. Mys. Sedan på tisdag ska jag jobba och sen bär det av till BVC *längtar*. På Onsdag ska vi på kalas hos världens sötaste lilla Tuva! *puss* och sen på söndag är det mors dag. Får se vad Stefan kokar ihop. Bara han inte glömmer det... Nu har jag tjatat så mycket så det hoppas jag verkligen inte =). Men då ska vi hem till mormor och sedan till Gittan och "fira" jag ska baka tårta så jag får väl göra det på lördagen. Nej nu ska jag kolla på lite desperate och sen snutta kudde. Tjing.

Kommentarer
Postat av: Marie & William ♥

Ja och det gör vi mer än gärna gummsan <3 Puss!

2009-05-22 @ 21:27:16
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: marita & nova

Ja, tack själva..! =)

Tänkte på det att jag inte hunnit (totalt glömt, om jag ska vara ärlig) att bjuda hem er på novas födelsedag.. Vi ska ju ha släkten här kl.14, men om ni vill komma efter det så går det ju bra.. (Blir jäkligt många å trångt..) Ni är hjärtligt välkomna på lite födelsedagsfika!



Ha en trevligt kväll! *kramkram*

2009-05-22 @ 21:49:00
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Maximilian stavas det ;) hehe.

Det är Mios lille kusin det :)

2009-05-24 @ 19:48:25
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0