Jobbet

2009-05-30 @ 11:23:19<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3

Så segt; Stefan åkte till göteborgskex idag med henke peter och figge. Det har de bestämmt i en vecka typ å åkte i morse. Precis innan de skulle åka så ringde jobbet och frågade om jag ville jobba. Skit! Då hag jag ju ingen bil så jag kommer inte till jobbet. Men jahaja... får väl tacka nerj den här gången då.
Sedan ringde hon och frågade om jag ville jobba i morgon - delad tur. Irriterande! Jag är ju helt fullbokad imgn med. Så jävla irriterande. Jag vet att jag kunde ha tackat ja tills imgn och sagt till alla att jag måste jobba, men det är liksom inte roligt att jobba när man vet vad man missar :S

Igår hade jag jätteroligt! Jag blev lite trött på slutet bär bara så jag åkte hem vid 11. Men tack tjejer för en underbar kväll. Idag ska jag sy ihop ett par hängsleshorts och sedan förhoppningsvis åka och prova dem på william tillsammans med en mössa jag har sytt till Kevin. Men den ser så förbaskat stor ut! Jag kan ju ha den på mig och Kevin är ju bara ett år :S Får se hur den sitter på William. =)


Kommentarer
Postat av: Linda S.

Jag blev också fasligt trött i slutet så åkte hem lite innan tolv. Men trevligt var det :)

2009-05-30 @ 14:13:15
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Marita & Nova

Hej!

Tack för den jättefina presenten! Vi har vikt upp dom, så nu har hon dom heela tiden. Om hon har andra byxor på sej, så försöker hon ta på sej dom nya över.. Haha. Så det var en toppen-present! =)



Ja, snacka om stress.. Men jag hann ju få iväg ett sms iaf, till slut.. =P Bättre sent än aldrig..



Nu ska jag få Nova att somna om, för hon vaknade här å vill inte sova.. =S

*kraam*

2009-05-31 @ 23:04:19
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0