Kontoöppning

2009-05-04 @ 20:16:34<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jahaja idag var jag på banken och öppnade ett konto till Paw. Det är riktigt roligt faktist. Jag fick tilloch med döpa kontot. Då blev de ju Paw förståss. Jag fundersar även på det här med att starta en hobbyverksamhet. Får man ett organisationsnummer om man startar hobbyverksamhet? Och måse man skatta å ha sig då också precis som man gör när man har en enskild firma? Jag vill egentligen bara ha ett organisationsnummer utan massa krångel men vill man ha något gott måste man väl ta de dåliga som följer med. Är det någon som har koll på hobbyverksamhet?

Nu ska jag snart kolla på Taken. Sen ska jag gå å lägga mig. Det visade sig att jag skulöle jobba tis ons tors denna veckan så det blev ganska fullt upp ändå. :P God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Marita & Nova

Tack för instruktionerna för Herman. =)

Det var en hel hög med ingredienser som skulle i innan man bakade den.. måste man ha krossade nötter tro? (gillar inte)

Har du bakat din? Jag är så nyfiken på hur den blev.. Jag har gjort första omrörningen idag. Den var lite klibbig å seg, men tror allt att den "lever" fortfarande.. =)



Jag ska allt ta å köpa mej ett limstift. Kommer ju behöva klistra en hel massa mera, så.. Men tack ändå! =)



Hoppas du får en trevligt dag! (även om du jobbar..)

*kramkram*

2009-05-05 @ 13:23:33
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: marita & nova

Hej hej!

Ja, jag rör å rör å rör.. Har värsta ångesten att jag ska glömma bort stackars Herman.. =S Men han bubblar allt fortfarande.. =)



Ja, sedär var hon ju.. i katalogen. =) Så tjusigt så.. Synd att du inte fick nån bättre bild bara.. Om det blir fler gånger får vi anstränga oss lite.. =P Men tunikan syns ju jättebra, å det är ju huvudsaken.. =)



Du har inte pratat med din andra hälft om vagnen? Den finns kvar än så länge.. Ni kan ju fundera på det iaf..

Nej, dags att gå å lägga sej tror jag.. Sitter å gäspar här.. Godnatt!

2009-05-06 @ 22:27:25
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0