Måndag hela veckan?

2009-05-18 @ 15:23:35<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Nej det hoppas jag inte =) det är allt skönt när det är helg fast jag inte vet någon annan skilldnad på dem än att affärerna stänger tidigare. Haha. Men ändå. Det är något speciellt med lördagar.

Idag är jag trött som fan. Hugo har bara gnällt hela jävla natten och inte velat sova alls. Jobbigt som fan för det förstör ju allt. Men han är så jobbig när han ska siva för det är ju farligt att sova. Det är läskigt att ligga ensam i sängen. Han skriker som om vi hade stuckit honom med knivar när vi lägger ner honom men när vi tar upp honom så ålar han sig och knuffar på oss och liksom säger att han inte vill ligga så nära. Och om man låter honom ligga och bara håller på honom eller klappar på honom så rullar han bort från en för man får inte ta i honom när han ska sova (Det har man aldrig fått). Så va fan ska man göra?! Är det någon som har ett bra tips så är jag tacksam!

Emma och Melvin kommer hit om en stund. Vad roligt det ska bli. Du lyser upp min värld vännen! *puss*

Nej nu ska jag gå in å se om jag kan få min övertrötta lilla unge att somna... Det är lättare sagt än gjort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, sa jag nått om de eller? ;p haha

2009-05-18 @ 19:36:33
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag är ledsen att jag inte kunde komma idag men vi ses ju imorgon gumman =D..

Ser framemot en kaffestund med dig!

God natt och kram på dig

2009-05-18 @ 22:47:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0