Massor att förtälja

2009-05-14 @ 20:06:38<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Åh vad det har hänt mycket för mig det senaste. Den som inte orkar läsa igenom en massa kommande text kan ju sluta nu och veta att massa BRA saker har hänt. =)
   Jag och mormor var på Ladan för några dagar sedan och jag fick ett jättefint tyg av henne! *Älska* Jag ska sy tröja till Hugo med det men jag har bara intre bestämmt mig vilken modell det ska bli på den än. =)
   Jag har även bestämmt att jag ska med ut på lördag. Det ska bli så himla roligt! Det blir jag Emma Sandra och Andrea som ska till Lipz. More than love kommer dit och det ska vara modevisning osv. Ska bli riktigt kul eftersom jag aldrig vart på Lipz och så ska jag ju vara med sånt underbart sällskap! Älskar er tjejer!
   Jag har väl berättat att jag har fått ett sommarvikariat? Idag fick jag schemat på det och det visade sig att det är åtta veckor (inte sex som jag trodde) och att det är på 96%. Helt ok. Jag kommer att vara ganska dö de två månaderna har jag en känsla av men jag hoppas att ni har överseende med det. Jag kommer ju att tjäna lite pengar i alla fall och det är ju alltid positivt!
   En annan rolig sak jag fick på posten är en tröja som jag vann från Pilutta. Jättesöt =) Den är lite för stor för Hugo men han växer i den.
   I går åt Hugo själv. Stefan la mat på skeden och Hugo stoppade den i munnen och åt. Han har även börjat att hålla i nappflaskan själv när han äter välling. Min lilla pojke håller på att bli så stor! Han har också börjat ta sig fram ganksa mycket nu. Både kul och jobbigt. Nu för tiden är det roligaste som finns att åla/krypa fram till Mongos mat och stoppa pullerna i munnen :S Yuck!
   Tjaa... vad har mer hänt, jag har börjat motionera med Erika och jag har också vart på arbetsintervju idag. Aroma Tech hette det och det är ett säljjobb. De ringer tydligen mig imgn om jag är intressant för dem så här är det snabba bud =) Men jag är inte helt säker på att jag VILL jobba där :S Men jag hoppas att jaghar bestämmt mig innan de ringer imgn. Nej nu ska jag sluta tjata och lägga upp lite bilder istället. =)


Hugo äter själv.


Hugo leker med pappa.


Hugos tröja jag vann från pilutta.




Hugo gosar (?) med mamma.
(De blöta fläckarna jag har på tröjan kommer bara från min lilla dreggelpojke)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Nu har vinnaren av valfri väggdekoration presenterats på min blogg - kika in och se om det blev DU!

Vann du inte? Delta gärna i mina 2 andra pågående tävlingar med finfina priser i potten! Kram Carolina

2009-05-14 @ 21:02:09
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja jag vet. Dem v'xer nå got otroligt. Svårt att förstå det !

Ja jag vet... vi borde verkligen det. Tyvärr har jag ingen bil nu för den vi fick ha pajjade.. :(

Förässten ska vi ha dop på torsdag. :) Fast vi kommer ha det privat eller vad man säger. Inte vara med på någon gudstjänst osv.

Vill du göra en design? :D Wihoo vad glad jag blir! Är det något du behöver eller nått? Typ bilder eller så?

Kram kram

2009-05-16 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0