Slösa-Massa-Pengar-Dag

2009-05-20 @ 16:44:58<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Ja idag klagade Stefan på att det inte fanns någonting att göra. Så vi åkta iväg till Torp. Där gick vi och strosade lite i affärer och kom fram till att vi antagligen kan köpa den där vagnen denna månaden om vi sparar in på lite andra utgifter. Så det gjorde vi. Nu har vi två vagnar, en stor och bökik och en liten och smidig. Jättefin.
Sedan hittade jag världens sötaste dekaler till bilen också som jag köpte. Det är en mops, jättesöt med jättestora puppy-eyes! Så nu sitter det en mops på var sin sida av bilen (på rutorna). Bilen blev så fin så.
Vi hittade även en väldigt söt present till Tuva. Hoppas hon blir nöjd. =)

Jag hittade även ett spel som jag vill ha idag =) The sims 3 kommer ut snart !! Yay! Den största skilldnaden på 3:an och de andra två är ju att man kan spela med sinna gubbar online! *Älska* Ja jag vet jag är en liten nörd men jag är helt galen i the sims ^^ Och förhoppningsvis kan man spela detta med vista. Det kan man ju inte med de andra tyvärr så därför har jag ju inte kunnat spela det.

Men men slutbabblat idag är vi bjudna på middag (Hamburgare) hos Anna Lena så jag ska göra mig iordning =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag ska också köpa the sims 3 ;D är ju ett måste.. Och det går att spela på vista :)

2009-05-20 @ 17:33:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för vagn ni köpt... ?

2009-05-20 @ 19:30:06
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Tänkte tipsa om att jag startat igång en ny tävling http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/tavla-om-en-valfri-t-shirt-fran-rockefella.html :)

2009-05-20 @ 20:25:01
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0