Arga Snickaren

2009-11-11 @ 19:52:15<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag jobbat en liten sväng och jag känner att jag inte alls är på humör för någonting! Jag är bara butter idag :( 
Det är inget roligt alls och det gör inte någonting bättre av att Stefan och Hugo också verkar ha en gramsedag idag så vi har typ bara gått på varandras närver så fort vi har gått ut från våra hörn och inte bara sitter för oss själva. Jättetråkigt jag vet men det är så ibland. Hoppas det blir bättre imgn.

Nu ska jag se på arga snickaren och sen blir det läggdax.

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag lånar den gärna, så kan jag passa på att se den.. :)



Jag pratar med din gubbe på msn nu.. Haha. :)



Ja, men vi kanske kan gå å se den nån "vanlig" kväll annars? Ifall det är dyrare på premiärnatten.. Luska du lite, så hänger jag på sen.. :P



Kraaam!

2009-11-11 @ 22:25:38
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0