Feber!

2009-11-25 @ 11:01:51<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Marita och jag har fått feber... Vi är heta ;)

Haha igår var jag med världens bästa Marita och såg på New Moon på bio. Det var hur kul som hellst. Filmen var jättebra, fast jag störde mig som fan på bella. Hon är en dålig skådespelare! Jag hade hoppats på att hon skulle ha utvecklats sedan Twilight, men icke. Ina känslor över huvud taget, bara något störande hickande till skratt. Jag menar, hon blir lämnad av sitt livs kärlek, och hon ser ut och beter sig precis likadant som när de återförenas. Ehm... Dåligt!
I alla fall så ägde ju Jacob hela filmen. Fy fan va bra han är ;) Men egentligen... Är det konstigt att man gillar filmen med de där hunkarna som springer omkring halvnakna hela tiden ;) 

Nu ska jag städa upp här hemma lite för min moster kommer om några timmar och ska kika lite på tvättmaskinen. Puss och hej !

Kommentarer
Postat av: marita

Jag kan bara sitta här å asgarva..!! Haha, du är för härlig! Å jag lägger genast den här bloggsidan till mina sparade favoriter, så kan jag gå in å kika å dreggla lite med jämna mellanrum (Typ var femte minut..) Haha! Å tydligen är det fler än en som håller på att tappa byxorna i den här filmen (syftar på nedersta bilden, haha!). Men vi konstaterade ju att det inte gjorde så mycket.. ;)

Jag har läst över halva tredje boken nu.. :) Blir nog klar ikväll/natt nångång.. När ska vi ha maratonfilmkväll? Längtar änna lite.. ;)

2009-11-25 @ 15:18:43
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0